Tuesday 6 September 2011

Selamat Hari Raya Semua......

Hai smua....
dah lama tak update blog ku nie... maklum jer lah tak der laptop kat umah... nak harap kan kat opis jer... kat opis byk pulak keje nok... tue yg tak dpt nak update.....
Banyak dah benda yg di order tapi memandang kan tak sempat update.... korang layan jer lah gambo2 nie yer....  :)

nie model kek raya aku... pg2 dah nk ambik gambo... ikut kan ajer lah .... model free tak yah byor pun.... heheh :)

 nie kek coklat moist kek di pg raya..... tetiba pulak teringin nak makan coklat m&m nie... hehehehe.. tension sbenornya pg2 raya coklat tue tercair pulor nasib ader balance red velvet topping so tue lah myelamatnye... hehehe kalu  nak order contact2 lah yer.... :)

 yg nie pulak puding roti try2 jer resepi tak sangka sedap nie gak heheh terima kasih kak shahril fb (heheh sorry kak lupa nama lor ala kak aka potdeksen heheh) terima kasih eak.... sedap sgt....

 nie 1st time aku buat cup cake velvet.... dah macam aiskrim mcdonald jer anak buat aku kata... hihih tq pd yg mgoder tue yer.... yg br minat nak order calling2 lah yer.... hehehe
 nie dr atas.... hehehe betul gak kan... macam sunde mc D jer hehehe... ala belasah jer last minute request nasib kedai bukak nak beli cup dia tue kalu tak kasi dulang jer lah heheh :)

yg nie pun sama gak kesnyer coklat tercair.... tue yg kasi stawberry sikit kasi crown cikit..... nak cover wahahah :) yg penting dowang kata rasa sodap.... hehehe terima yer order lah lagi....  :)

raya tahun nie rasa macam biasa jer... sbb dah terlebih ambik cuti aku tak dpt cuti jumaat kena keje... sedey gak tapi apa nak buat kan... dah nasib.... tak kisah lah... redah kan jer....
 nasib ader bduk berdua tue.... dpt gak lah mhibur kan ati... jap nak tempek gambo sikit.... satu mak nenek & satu ganas :)
yg nie ganas punyer.... hehehe tapi cute... heheh :)


yg nie pulak peneman aku siang malam.... yg buat aku pening kepala dgn soalan cepu emas pun dia gak lah... tapi dia lah yg selalu teman aku kat dapur.. kadang2 jadi tukang sibuk gak.. hehehe :)


ok lah korang... kalu ader apa2 calling lah yer... nak order ker nak tanya ker  012 366 5422 :)

No comments: